Jste s námi spokojeni? Řekněte o nás ostatním
Jestli nám chcete udělat radost, řekněte o nás ostatním a doporučujte nás dále. Spropitné však musíme s díky odmítnout. Všechno od nás už totiž máte v ceně 🙂
Tak zrovna dneska přijela mladá paní s představou, že se u nás projde skladem a vybere si seno. Jako v supermarketu. Jenže takhle to u nás nechodí, vysvětlil jsem ji, že do prostor výroby a skladu nemohu zákazníka pustit. Na to jsou pravidla, aby se dodržovala :). Začali jsme si povídat, pro koho vlastně seno je.
Nabídl jsem ji všechny možnosti – lisované seno v balíku 10 kg, nebo v papírové krabici 7 kg nebo 2 kg nebo granule. Probrali jsme výhody a nevýhody zboží a vysvětlil jsem, že veškeré seno ať se nachází v balíku, v krabici nebo v granulích je stejné. Tedy, že nejde o jednotlivé „druhy sena“ nýbrž o jejich balení, která vyhovují klientovi a granule, kde lze uhlídat i krmnou dávku. Vše čisté odprášené seno ani gram jiných přísad. Byli na výsost spokojeni (a nebyli sami). Chtěli to dát najevo a dávali mi zpropitné. Byli překvapeni, že jej nechci.
U nás v Plavnické jsme ceny pečlivě spočítali, abychom žádný vstup neopomněli, a v ceně je to zahrnuto. Jak tedy dát najevo spokojenost? Stačí, děkujeme, určitě se vrátíme.
Vážíme si uznání našich zákazníků, ale naší filosofií je, že cena má obsahovat vše. Vždy vás rádi obsloužíme a poradíme vám. Nejsme obchodníci se senem, my jsme krmiváři.
Cover foto: Mona Eendra, Unsplash
Autor článku

Ing. Walter Matlášek
výroba a provoz, Plavnická, s.r.o.